MB’s verdwenen na verlengen en verhogen abonnement

  • 10 July 2023
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Goedemiddag,

zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd en zijn er meer mb’s bij genomen, wat schetst mijn verbazing, de volgende dag zijn er om 11.30 uur al 9000 mb’s verdwenen. Ik kan zien op de activiteit van de telefoon dat er alleen op whatsapp, Snap en Spotify gezeten is en er geen rare dingen gedownload zijn, in de ochtend ook gewoon op de WiFi gezeten. Ik ben overtuigd dat het met de overstap te maken heeft gehad van het abonnement. Hoe kan dit uitgezocht worden. 

Fatima 9 maanden geleden

Hoi @Kim Vld  Hartelijk dank voor het verlengen van jouw Ben abonneement! 💙 Ik ga kijken waar jouw MB's opeens gebleven zijn want het lijkt mij niet de bedoeling dat jij deze opeens kwijt bent natuurlijk. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Kim Vld  Hartelijk dank voor het verlengen van jouw Ben abonneement! 💙 Ik ga kijken waar jouw MB's opeens gebleven zijn want het lijkt mij niet de bedoeling dat jij deze opeens kwijt bent natuurlijk. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 😊

Reageer