Skip to main content
Beantwoord

Meerdere abbonementen

• 30 juli 2020
  • 1 reactie
  • 394 keer bekeken

Martijndukers

Goedemorgen,

Is het mogelijk om voor groot zakelijk gebruik rond de 30 abonnementen af te sluiten tegen een staffel korting tarief?

Beste antwoord door Jolijn

Goedemorgen @Martijndukers!

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je dit navraagt. Wij zijn geen zakelijke provider. Je kunt bij ons alleen particuliere abonnementen afsluiten, wat betekent dat je maar maximaal 5 contracten af kan sluiten op jouw naam. Dit zal dan ook voor de reguliere kosten zijn die wij op onze site aanbieden.

Voor zakelijke contracten kan ik je wel aanraden om eens te kijken bij onze grote zus T-Mobile!

Bekijk origineel

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2020

Goedemorgen @Martijndukers!

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je dit navraagt. Wij zijn geen zakelijke provider. Je kunt bij ons alleen particuliere abonnementen afsluiten, wat betekent dat je maar maximaal 5 contracten af kan sluiten op jouw naam. Dit zal dan ook voor de reguliere kosten zijn die wij op onze site aanbieden.

Voor zakelijke contracten kan ik je wel aanraden om eens te kijken bij onze grote zus T-Mobile!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen