Beantwoord

Meerdere abonnementen beheren onder 1 account?

  • 6 September 2023
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Hallo Ben,


Graag zou ik meerdere abonnementen onder één account willen beheren. Alle abonnementen staan op dezelfde naam. Hoe regel ik dit?

 

Mvg,

icon

Beste antwoord door Shaira 7 September 2023, 10:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @koelkast ,

Je wilt graag Ik Ben pagina’s van verschillende aansluitingen samenvoegen. Zodat je dezelfde inloggegevens kunt gebruiken voor je Ik Ben pagina’s. 

Voordat ik dit voor je in orde maak, wil ik graag weten of je akkoord gaat met de volgende voorwaarden:

•    Ik kan aansluitingen pas samenvoegen op het moment dat alle nummers zijn geactiveerd
•    De klantgegevens van beide aansluitingen moeten met elkaar overeenkomen. Staan de aansluitingen momenteel op een andere naam of adres? Laat dan eerst een van de contracten overzetten via een contractovername. Het adres wijzig je zelf in je IkBen omgeving

Nadat de Ik Ben pagina’s zijn samengevoegd:

•    Ga je één e-mailadres gebruiken voor alle aansluitingen. Het is dus niet mogelijk om verschillende e-mailadressen te gebruiken.
•    Hebben alle gebruikers van de mobiele telefoonnummers inzage in de facturen en gebruikersgegevens van elkaar.
•    Hebben alle gebruikers de mogelijkheid om bundelwijzigingen aan te vragen, dit kan ook voor elkaar.


Mocht je deze wijziging door willen laten voeren hoor ik graag of je akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden.

Je kunt mij hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en de telefoonnummers toesturen. 

Reageer