Skip to main content
Beantwoord

Meerdere abonnementen niet zichtbaar op de Ben app

  • 17 april 2024
  • 1 reactie
  • 463 keer bekeken

Ik, samen met mijn 2 zoons hebben alle 3 een Ben databundel. Maar in de app zie ik alleen mijn eigen abonnement. Ik heb in het verleden onze bundels verhoogd dus ik weet (bijna) zeker dat ze niet onder het account van mijn overleden vrouw staan.

Heeft iemand antwoord voor mij want ik wil al.onze bundels verhogen.

Mvg,

Michiel 

Beste antwoord door Fatima

Hoi @Michiel1 Bedankt voor je bericht! Ik wil jou vragen om het topic over het samenvoegen van klantenkaarten/aansluitingen door te lezen. Mocht jij hier dan vragen over hebben hoor ik dit graag van jou. Jij mag ons ook benaderen via Messenger of via de Chat op www.ben.nl/service/contact mocht het echt haast hebben! ðŸ˜Š

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • Antwoord
  • 18 april 2024

Hoi @Michiel1 Bedankt voor je bericht! Ik wil jou vragen om het topic over het samenvoegen van klantenkaarten/aansluitingen door te lezen. Mocht jij hier dan vragen over hebben hoor ik dit graag van jou. Jij mag ons ook benaderen via Messenger of via de Chat op www.ben.nl/service/contact mocht het echt haast hebben! ðŸ˜Š


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen