Mijn man en ik zijn al.jaren bij ben. En tevreden. Echter wil mijn man nu een nieuwe telefoon omdat de andere niet meer werkt. De pixel 8 pro is niet tbij ben beschikbaar. Bij belsimpel wil hij dan het abonnement bij ben behouden, verlengen en afkopen. Echter mag dit niet. Belachelijk want we zijn tevreden over ben. Dus zo verliezen jullie dus gewoon klanten. Belachelijk dat hierin niets.mogelijk.is
Belsimpel is een winkel die geheel zelfstandig opereert. Ben heeft hier geen invloed op. Je zult dit toch bij Belsimpel bespreekbaar moeten maken.
Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar is het niet makkelijker (en op den duur voordeliger) de oude sok om te keren en eens te Googlen waar je de gewenste Pixel 8 Pro het voordeligst kunt aanschaffen? Zie hiertoe bijvoorbeeld de Pricewatch op Tweakers.net
Hoi
Bedankt
Dit klopt. Het contract zou pas over 1,5 maand opgezegd kunnen worden. Echter kan er bij andere providers dan afgekocht kan worden en dan alsnog een nieuw contract af worden gesloten. Wij zijn bereid om dit inderdaad af te kopen en wensen dan alsnog weer bij ben het contract te verlengen. Dit is echter onmogelijk...volgens ben.
Al vele jaren koop ik mijn toestellen los en neem ik een los sim only abonnement af.
Op deze manier is het míjn toestel en kan en mag ik er mee doen wat ik wil.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.