Beantwoord

Oplichting?

  • 14 December 2023
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik krijg steeds een mail  van Ben met rekeningnummer nl41bnpa0227704002 met een betalings link is dit een rekeningnummer van Ben

icon

Beste antwoord door Fatima 14 December 2023, 15:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Hennig  Bedankt voor het openen van dit topic. Dit is niet het IBAN nummer van BEN. Het juiste IBAN nummer vind je terug bij je maandelijkse incasso afschrijving. Kan je mij berichten via een privebericht? Hier ontvang ik dan graag jouw gegevens en als het mogelijk is ook graag een screenshot hiervan. Hartelijk dank alvast!😊

Wat kan ik er tegen doen is er een manier om de bedragen terug te krijgen laat het weten of de foto's er bij zijn

Reputatie 4
Badge +1

Als het om een automatische incasso gaat kan je onterechte incasso's terugboeken dmv een stornering. Let wel op, het is verstandig om eerst goed uit te zoeken van wie het IBAN nummer wel is en aan wie jij betaald hebt. Misschien kan je dit bij je bank navragen. Succes! Graag ontvang ik dan nog een screenshot van jou van die mail van ’Ben'

vandaag heb ik op de site van Ben ingelogt op de site van Ben ben ik naar facturen en de open staande rekening betaald en is weer naar deze rekening gegaan nl41bnpa0227704002. Hoe kan dat

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Hennig  Wij gaan hier direct werk van maken zodat jij precies weet wat er aan de hand is. Kan jij ons bellen op nummer 1200 of 0900 0401405 ( gratis via jouw BEN abonnement ) 

Reageer