Beantwoord

opwaarderen

  • 27 June 2022
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik krijg een melding dat ik 2 gb heb verbruikt, maar niet wat ik daar verder aan doen kan. Inloggen bij Ben lukt niet.

icon

Beste antwoord door Merve 29 June 2022, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Conny Kalkhoven , bedankt voor het openen van dit topic.

 Op het moment hebben we helaas te kampen met een storing na het onderhoud van afgelopen weekend.

We zijn hier druk mee bezig. 

Je kunt het volgende artikel [STORING] MB extra aanschaffen niet altijd mogelijk volgen voor eventuele updates en contact opnemen met de klantenservice om je bundel op te hogen tot 1 juli. 

Excuses voor het ongemak. 

Het gaat erom dat ik met geen mogelijkheid wachtwoord en inlognaam kan achterhalen.

Ik zit in een loop en kan niet inloggen.

Reputatie 5
Badge +6

Hi Conny! Ik heb je verder geholpen in dit topic. Zullen we daar verder gaan? 

Reageer