Skip to main content
Beantwoord

opwaarderen

  • 27 juni 2022
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Conny Kalkhoven

Ik krijg een melding dat ik 2 gb heb verbruikt, maar niet wat ik daar verder aan doen kan. Inloggen bij Ben lukt niet.

Beste antwoord door Merve

Hi Conny! Ik heb je verder geholpen in dit topic. Zullen we daar verder gaan? 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 28 juni 2022

Hi @Conny Kalkhoven , bedankt voor het openen van dit topic.

 Op het moment hebben we helaas te kampen met een storing na het onderhoud van afgelopen weekend.

We zijn hier druk mee bezig. 

Je kunt het volgende artikel [STORING] MB extra aanschaffen niet altijd mogelijk volgen voor eventuele updates en contact opnemen met de klantenservice om je bundel op te hogen tot 1 juli. 

Excuses voor het ongemak. 


Conny Kalkhoven

Het gaat erom dat ik met geen mogelijkheid wachtwoord en inlognaam kan achterhalen.

Ik zit in een loop en kan niet inloggen.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 29 juni 2022

Hi Conny! Ik heb je verder geholpen in dit topic. Zullen we daar verder gaan? 


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen