Skip to main content
Antwoord

Overzetten abonnementen kinderen naar (ex-)partner

• October 13, 2025
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Erik van Rosmalen

Als gezin met twee kinderen hebben we vier abonnementen. De abonnementen van onze minderjarige kinderen zijn aan mijn (Ben-)nummer gekoppeld. 

We gaan nu echter uit elkaar. We zouden graag de contracten/nummers/betalingen van de kinderen willen laten koppelen aan het nummer van mijn ex, zodat zij inzicht in het belgedrag houdt en de betaling kan doen van haar rekening. 

Hoe pak ik dit aan? 

Ik heb deze vraag ook gesteld via Messenger op Facebook, maar daar lijkt Ben niet meer actief? Krijg er geen reactie op...

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Erik van Rosmalen,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover. 

Bij deze wil ik je adviseren om contractovername te doen om de aansluitingen die gekoppeld zijn aan jouw aansluiting los te koppelen en daarna contact op te nemen met mijn klantenservice om de aansluitingen samen te voegen met de aansluiting van je ex. Daarvoor dien zij wel persoonlijk contact op te nemen.

Lieve groet,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hoi ​@Erik van Rosmalen,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover. 

Bij deze wil ik je adviseren om contractovername te doen om de aansluitingen die gekoppeld zijn aan jouw aansluiting los te koppelen en daarna contact op te nemen met mijn klantenservice om de aansluitingen samen te voegen met de aansluiting van je ex. Daarvoor dien zij wel persoonlijk contact op te nemen.

Lieve groet,

Steyanie