Beantwoord
Pakketkorting/bundel wijzigen
Ik wil mijn bundel wijzigen en zie dat de pakketkorting kàn komen te vervallen. Dit is echter niet het geval bij de eindberekening. Ik zag dat deze vraag een paar keer eerder gesteld is waarop twee verschillende antwoorden zijn gegeven. De ene zegt dat de pakketkorting komt te vervallen zodra er een bundel wordt gewijzigd en de ander zegt dat deze alleen komt te vervallen als de contracttermijn is verlopen. Hoe zit dit nu?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Beste antwoord door Rox
Goedemorgen Lis! Ik kan me goed voorstellen dat die pakketkorting voor verwarring kan zorgen, zeker als je tegenstrijdige informatie zie staan! Ik ga het je helemaal uitleggen. Pakketkorting ontvange je op een specifieke samenstelling van de bundels. Een extraatje. Op het moment dat jij de samenstelling van de bundels wijzigt, het pakket aanpast, komt de pakketkorting te vervallen. Dit omdat jij het pakket veranderd. Als jij je bundels niet aanpast blijft de pakketkorting gewoon actief op jouw abonnement en blijf jij het extra voordeel genieten 🙂
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.