Beantwoord

Pakketkorting/bundel wijzigen

  • 9 January 2018
  • 6 reacties
  • 448 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties
Ik wil mijn bundel wijzigen en zie dat de pakketkorting kàn komen te vervallen. Dit is echter niet het geval bij de eindberekening. Ik zag dat deze vraag een paar keer eerder gesteld is waarop twee verschillende antwoorden zijn gegeven. De ene zegt dat de pakketkorting komt te vervallen zodra er een bundel wordt gewijzigd en de ander zegt dat deze alleen komt te vervallen als de contracttermijn is verlopen. Hoe zit dit nu?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Rox 10 January 2018, 09:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Lis! Ik kan me goed voorstellen dat die pakketkorting voor verwarring kan zorgen, zeker als je tegenstrijdige informatie zie staan! Ik ga het je helemaal uitleggen. Pakketkorting ontvange je op een specifieke samenstelling van de bundels. Een extraatje. Op het moment dat jij de samenstelling van de bundels wijzigt, het pakket aanpast, komt de pakketkorting te vervallen. Dit omdat jij het pakket veranderd. Als jij je bundels niet aanpast blijft de pakketkorting gewoon actief op jouw abonnement en blijf jij het extra voordeel genieten 🙂
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kan er dus vanuit gaan dat de eind berekening van aangepast abonnement niet juist is?

Mvg ,
Lis
Ik kan er dus vanuit gaan dat de eind berekening van aangepast abonnement niet juist is??
Reputatie 7
Badge +7
Oh sorry Lis! Ik had je vorige reactie niet gezien! Als er bij het totaal overzicht na het wijzigen van de bundel toch de pakketkorting wordt getoond dan klopt dit (helaas) niet. Kun je mij een foto of screenshot hiervan sturen? Dan ga ik dit intern aankaarten.

Helaas is dat nog steeds zo. Tenminste als ik de belminuten in mijn bundel wil ophogen van 400 naar onbeperkt, zie ik in de app mijn huidige abonnement zonder korting (€ 45,50), maar lijkt het bij kosten per maand alsof ik de korting houd (45,50 is doorgestreept en bedrag is € 29) 

Op de website zie ik helemaal geen korting en lijk ik gewoon € 29 p/m te gaan betalen. 

Hoe krijg ik zekerheid????

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @m.e.n! Wat vervelend dat het niet zo duidelijk was voor jou. Ik zie wel dat het uiteindelijk is gelukt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een prettige dag:blush:

Reageer