Skip to main content
Beantwoord

Samenvoegen contractgegevens

  • 31 maart 2019
  • 6 reacties
  • 1224 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden via Bel Simpel een abonnement voor mijn zoon afgesloten. Mijn dochter heeft al een abonnement bij jullie.
Ik zou deze graag samengevoegd hebben op 1 klantkaart zodat ik vanuit 1 app beide telefoonnummers kan beheren.
Hoe kan dit geregeld worden?

Beste antwoord door Romy

Hi a3aan,

Goede vraag! Het is bij ons mogelijk om maximaal twee abonnementen samen te voegen. Je kunt bijvoorbeeld wel aan een bestaand abonnement een nieuwe aansluiting toevoegen door een nieuw abonnement af te sluiten. Mocht je twee abonnementen willen samenvoegen dan dienen de NAW-gegegevens wel gelijk aan elkaar te zijn. Mocht je dit willen laat het dan even weten!
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 1 april 2019
Hi a3aan,

Goede vraag! Het is bij ons mogelijk om maximaal twee abonnementen samen te voegen. Je kunt bijvoorbeeld wel aan een bestaand abonnement een nieuwe aansluiting toevoegen door een nieuw abonnement af te sluiten. Mocht je twee abonnementen willen samenvoegen dan dienen de NAW-gegegevens wel gelijk aan elkaar te zijn. Mocht je dit willen laat het dan even weten!

Hallo Romy,

De NAW gegevens zijn gelijk, dus ik zou ze graag laten samenvoegen.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2 april 2019
Voordat ik dit voor je in orde maak, wil ik graag weten of je akkoord gaat met de volgende voorwaarden:
  • Je gaat één e-mailadres gebruiken voor alle aansluitingen
  • Alle gebruikers van de mobiele telefoonnummers hebben inzage in de facturen en gebruikersgegevens van elkaar
  • Alle gebruikers hebben de mogelijkheid om bundelwijzigingen aan te vragen, dit kan ook voor elkaar.
Verder is het niet mogelijk om aparte e-mailadressen te gebruiken voor de verschillende telefoonnummers. Mocht je deze wijziging door willen laten voeren hoor ik graag of je akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden.

Hallo Romy,

Ik ben enkele dagen geleden al akkoord gegaan, echter ik kreeg toen de melding dat mijn bericht goedgekeurd moest worden door een Moderator. Dat is nog steeds niet gebeurt, dus vandaar nog een reactie welke wel gelijk geplaatst wordt.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 8 april 2019
Hi! a3aan. Onhandig dat jouw berichten niet geplaatst zijn. Ik zie hier dat ze in een spam bakje terecht zijn gekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb het in ieder geval voor je in orde gemaakt. Mijn collega's van de technische dienst komen zo snel mogelijk bij je terug.

Bedankt Romy!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen