Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden via Bel Simpel een abonnement voor mijn zoon afgesloten. Mijn dochter heeft al een abonnement bij jullie.
Ik zou deze graag samengevoegd hebben op 1 klantkaart zodat ik vanuit 1 app beide telefoonnummers kan beheren.
Hoe kan dit geregeld worden?
Bladzijde 1 / 1
Hi a3aan,
Goede vraag! Het is bij ons mogelijk om maximaal twee abonnementen samen te voegen. Je kunt bijvoorbeeld wel aan een bestaand abonnement een nieuwe aansluiting toevoegen door een nieuw abonnement af te sluiten. Mocht je twee abonnementen willen samenvoegen dan dienen de NAW-gegegevens wel gelijk aan elkaar te zijn. Mocht je dit willen laat het dan even weten!
Goede vraag! Het is bij ons mogelijk om maximaal twee abonnementen samen te voegen. Je kunt bijvoorbeeld wel aan een bestaand abonnement een nieuwe aansluiting toevoegen door een nieuw abonnement af te sluiten. Mocht je twee abonnementen willen samenvoegen dan dienen de NAW-gegegevens wel gelijk aan elkaar te zijn. Mocht je dit willen laat het dan even weten!
Hallo Romy,
De NAW gegevens zijn gelijk, dus ik zou ze graag laten samenvoegen.
De NAW gegevens zijn gelijk, dus ik zou ze graag laten samenvoegen.
Voordat ik dit voor je in orde maak, wil ik graag weten of je akkoord gaat met de volgende voorwaarden:
- Je gaat één e-mailadres gebruiken voor alle aansluitingen
- Alle gebruikers van de mobiele telefoonnummers hebben inzage in de facturen en gebruikersgegevens van elkaar
- Alle gebruikers hebben de mogelijkheid om bundelwijzigingen aan te vragen, dit kan ook voor elkaar.
Hallo Romy,
Ik ben enkele dagen geleden al akkoord gegaan, echter ik kreeg toen de melding dat mijn bericht goedgekeurd moest worden door een Moderator. Dat is nog steeds niet gebeurt, dus vandaar nog een reactie welke wel gelijk geplaatst wordt.
Ik ben enkele dagen geleden al akkoord gegaan, echter ik kreeg toen de melding dat mijn bericht goedgekeurd moest worden door een Moderator. Dat is nog steeds niet gebeurt, dus vandaar nog een reactie welke wel gelijk geplaatst wordt.
Hi! a3aan. Onhandig dat jouw berichten niet geplaatst zijn. Ik zie hier dat ze in een spam bakje terecht zijn gekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb het in ieder geval voor je in orde gemaakt. Mijn collega's van de technische dienst komen zo snel mogelijk bij je terug.
Bedankt Romy!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.