Skip to main content

Dat een mobiele telefoon kapot gaat kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig zit er garantie op de mobiele telefoon. Hieronder lees je hoe je jouw telefoon ter reparatie aan kan melden.

•    Heb je jouw abonnement met mobiele telefoon afgesloten bij een van onze dealers? Dan kun je bij de fabrikant of de dealer je mobiele telefoon ter reparatie aanmelden.
•    Heb je een Apple, LG, Samsung of Sony telefoon? Ook dan kun je jouw mobiele telefoon bij de fabrikant ter reparatie aanmelden.
•    Heb je een andere mobiele telefoon dan wat hierboven staat aangegeven? Meld dan je mobiele telefoon makkelijk ter reparatie aan via deze link. Kom je er niet helemaal uit? Dan helpen we je graag via mijn klantenservice.
•    Heb je een refurbished iPhone via mijn website aangeschaft? Dan kun je de reparatie aanmelden via hier  Werkt de ink niet? Ga dan naar: https://repairtopper.com/tech2com/  

Wordt een toestel toch aangemeld via Dynafix? Dan zal deze ongerepareerd retour worden gestuurd.

Wanneer jouw mobiele telefoon wordt verzonden naar Dynafix (mijn reparatiedienst) zal de mobiele telefoon eerst worden nagekeken. Hier wordt onderzocht of de mobiele telefoon val-, druk-, stoot-, vocht- en/of waterschade bevat.

Wanneer blijkt dat de mobiele telefoon defect is geraakt door bovengenoemde omstandigheden valt de reparatie niet onder de garantie. Je kunt jouw mobiele telefoon dan altijd nog defect terug laten zenden. Hier worden wel onderzoekskosten voor in rekening gebracht. Ook kun je er voor kiezen jouw mobiele telefoon alsnog te laten repareren, hiervoor krijg je een aparte prijsopgave.

Vaak bevat de mobiele telefoon een technische- of systematische fout. Hier kan jij natuurlijk niets aan doen! Deze defecten vallen daarom wel onder de garantie.

Verder wil ik je er op wijzen dat het verstandig is om foto’s te nemen van jouw mobiele telefoon voordat je deze opstuurt naar Dynafix. Mocht er iets beschadigen tijdens de zending kan ik dit voor je vergoeden.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit topic, laat gerust een berichtje achter hieronder of kijk op www.ben.nl/service/reparatie voor meer informatie.

Geen reactie

Reageer