Skip to main content
Antwoord

Wie heeft ervaring met Valyuu

• December 14, 2024
  • 20 reacties
  • 390 keer bekeken

Wie heeft ervaring met Valyuu?

Ik kwam naar verlengen abonnement met telefoon met hun in contact.

Mijn ervaring is niet positief!

Beste antwoord door Merve

Hoi ​@frank3112! Wat vervelend dat je een slechte ervaring had met Valyuu. Is er misschien iets waar ik je mee kan helpen?

Heb je hulp nodig of vragen over Valyuu? Op https://ben-toestelinruil.valyuu.com/about/contact kun je de contactgegevens vinden.

20 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 17, 2024

Hoi ​@frank3112! Wat vervelend dat je een slechte ervaring had met Valyuu. Is er misschien iets waar ik je mee kan helpen?

Heb je hulp nodig of vragen over Valyuu? Op https://ben-toestelinruil.valyuu.com/about/contact kun je de contactgegevens vinden.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 17, 2024

Wij zijn bij bestellen van nieuwe telefoons en verlengen abonnement in contact gekomen. met Valyuu.er

Samsung A 41 compleet opgestuurd zou € 40,29 krijgen hiervoor bericht gehad dat deze ontvangen is en gelijk gecontroleerd altijd in bookcover gezeten schadevrij compleet met alles ingeleverd.

Nieuw voorstel gehad van € 20,92, met tegenzin akkoord gegaan op 6-12-2024 er zou snel uitbetaald worden 3-5 werkdagen tot zover prima maar zit nu op werkdag 7 en tot op heden geen geld ontvangen!

Jammer dat BEN dit bedrijf op hun website heeft!

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • December 24, 2024

Hoi ​@frank3112  Dat is ontzettend spijtig om te horen natuurlijk! Ik hoop dat Valyuu heel snel overgaat tot uitbetalen. Ik wil jou hele fijne feestdagen wensen! 🌲

https://ben-toestelinruil.valyuu.com/

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 25, 2024

Met Valyuu is opgelost, topic mag afgesloten worden!

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • December 31, 2024

Ik ben blij dat het is opgelost ​@frank3112  Fijne jaarwisseling! 🌟

Sanne Heymann
  • Ben nieuwsgierig
  • May 25, 2025

Nadat ik via BEN een nieuw abbonnement met telefoon had afgesloten, besloot ik mijn oude telefoon (en en andere die ik nog had) in te ruilen via Valyuu. Dit werd via de BEN site namelijk gepromoot, dus ik ging ervan uit dat dit betrouwbaar was.

Twee telefoons opgestuurd, snel reactie...maar slechts over één telefoon. Contact proberen te zoeken over de status van de andere telefoon, maar geen enkele reactie. De telefoon waar ik wel reactie op had gehad werd uiteindelijk goedgekeurd en ik kreeg zelfs bericht dat betaling zou worden gedaan. Maar tot op heden niks ontvangen en gezien verdere ervaringen die ik nu online lees, ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Slechte zaak dat een bedrijf als dit via BEN wordt aangeraden en gepromoot!

• Auteur
  • Ben op dreef
  • May 25, 2025

Hoi Sanne,

Zet het op Trustpilot en Google reviews geef 1 ster!

En zeg dat je wacht op geld!

Dan reargeren sneller, ik heb toen ook mijn geld gehad.

Succes Frank

Sanne Heymann
  • Ben nieuwsgierig
  • May 25, 2025

Dag Frank,

Dank voor de tip. Ga ik doen!

• Auteur
  • Ben op dreef
  • May 25, 2025

Hoi Sanne,

Goede schade vrije Samsung ingeleverd, kreeg ik 30 € minder terug als afgesproken.Op trustpilot en google reviews gezet. Naar diverse emails uiteindelijk de eerste afgesproken prijs gehad duurde ongeveer 12 dagen.Begrijp niet dat BEN met hun in zee gaat ,tip E-commerce is ook zo een bedrijf.

Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Grtz Frank.

Ben Moderators
Administrator

Hartelijk dank voor jouw feedback ​@frank3112 ​@Sanne Heymann 

Sanne Heymann
  • Ben nieuwsgierig
  • May 27, 2025

Inmiddels op verschillende plekken reviews achtergelaten, social media ingezet en nog maar weer gemaild, maar heeft nog niks opgeleverd.

Aan BEN: Ook van jullie kant blijft het akelig stil, wat ik slechte service vind. Jullie promoten deze partij actief op jullie site aan jullie eigen klanten. Dat zou echt niet moeten kunnen en iets van actie daarop zou op zijn minst gepast zijn.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • May 27, 2025

Dag Sanne, 

Van BEN hoef je niets te verwachten, ik heb gebeld en gemaild helemaal niks aan.

Deze promoten alleen deze lui!

Gr frank

• Auteur
  • Ben op dreef
  • May 27, 2025

Sanne,

Valyuu zit in Gorinchem, kijk daar op website en stel daar ook je vraag.

Gr. frank3112

Marcel S.
  • Ben nieuwsgierig
  • August 31, 2025

Ik heb ook een zeer slechte ervaring met

Valyuu. Hoe kan BEN deze als preferred supplier opgeven?  Zij paaien nml met hoge aanbiedingen maar komen dit niet na!! Bij het afsluiten van een nieuw abonnement bij BEN, werd Valyuu dus gepromoot om mijn oude telefoon te refurbishen. Valyuu kwam met een goed bod maar na ontvangst van mijn telefoon werd dit bod met de helft verlaagd… Ik koos toen voor optie om mijn oude telefoon terug te laten sturen. Na bijna 2 maanden wachten en herinneringsmails, kreeg ik een oude IPhone5(!) terug ipv mijn IPhone 11 (in prima staat!). Daarna nooit meer wat van hen gehoord… Ze hebben mijn oude telefoon dus zonder betaling te gelde gemaakt….

• Auteur
  • Ben op dreef
  • August 31, 2025

Marcel,

Ik heb hetzelfde gehad, ik maak altijd een foto van watcik opstuur! Wat je nu kan doen,is vragen je eigen Iphone 11 terug te sturen. Zo niet zeg dan dat je je rechtsbijstand in gaat schakelen.

Ik had een goede Samsung na deze opgestuurd te hebben kreeg ik nog minder dan de helft. Ik heb gedreigd met rechtsbijstand en zeer slechte reviews te plaatsen op Google en Trustpilot deze lezen ze dagelijks. Uiteindelijk heb ik het volle bedrag teruggekrengen i.p.v de helft.

Voor mijn nooit meer Vaalyuu!

Succes.

Marcel S.
  • Ben nieuwsgierig
  • August 31, 2025

Dank voor je reactie Frank en goed idee. Valyuu heeft hun 1e aanbod in ieder geval via de mail naar mij bevestigd en daarin staat ook het type IPhone van mij benoemt. Dat heb ik dus gelukkig nog wel….. En zeker weten dat ik inmiddels ook een review heb achtergelaten op Google en bij Trustpilot. Bij Trustpilot valt Valyuu overigens onder de bedrijfsnaam van Prioont.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • August 31, 2025

Marcel, hoop dat je er wat aan hebt, ik heb BEN er ook op aangesproken, met wat voor bedrijf ze aanbieden om je telefoon op te kopen.

Succes gewenst!

Estella Rosa
  • Ben nieuwsgierig
  • September 15, 2025

Telefoon 2 weken geleden verstuurt naar Valyuu voor inruil via Ben. Nooit meer iets gehoord.
Geen mogelijkheid om contact op te nemen, enige mogelijkheid per formulier geeft een foutmelding.
Ik heb een klacht bij Ben ingediend die zeggen te weten dat er iets niet ok is en dat ze meldingen hebben gehad. Ze zouden contact opnemen. Ik wacht het af, maar mensen...zet je telefoon gewoon op Marktplaats!

• Auteur
  • Ben op dreef
  • September 15, 2025

Estella Rosa, ik heb ook problemen gehad met Valyuu zet het op google reviews en Trustpilot deze lezen ze dagelijks, misschien hoor je dan wat.Valyuu zit in Gorinchem!

Succes toegewenst grtz Frank.

Estella Rosa
  • Ben nieuwsgierig
  • September 15, 2025

Estella Rosa, ik heb ook problemen gehad met Valyuu zet het op google reviews en Trustpilot deze lezen ze dagelijks, misschien hoor je dan wat.Valyuu zit in Gorinchem!

Succes toegewenst grtz Frank.

Ja klopt, ik heb nu werkelijk overal neergezet en ook een consumentenmelding gedaan overal want ik houd eigenlijk Ben verantwoordelijk.  Ik krijg natuurlijk plotsklaps een bevestiging. 😉