[Update 18:57 uur] We zien dat de problemen met ons mobiele netwerk zijn opgelost en zullen dit nauwlettend in de gaten houden. We begrijpen dat deze netwerkproblemen vragen kunnen oproepen. Bij Odido bieden we één van de snelste en betrouwbaarste netwerken ter wereld. Toch kan er soms iets mee gebeuren. We doen er alles aan om je elke dag de ervaring te geven die je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je vandaag hebt ervaren.
Voor klanten die langer dan 12 uur last hebben gehad van de problemen op ons mobiele netwerk kijken we naar een compensatie. Na het weekend laten we jullie in dit topic weten waar én hoe jullie deze compensatie kunnen aanvragen. Voor nu wensen we iedereen een fijn weekend toe.
[Update 16:39 uur] De problemen met het mobiele netwerk in Noord Holland zijn ook opgelost. Kun je nog geen gebruik maken van het mobiele netwerk herstart dan je toestel.
[Update 16:17 uur] De problemen in Rotterdam zijn opgelost. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van het mobiele netwerk in de regio Rotterdam herstart dan je toestel. Voor de regio Noord Holland zijn we nog bezig met de oplossing, zodra er meer bekend is delen we dat hier in een nieuwe update.
[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing voor de regio Noord Holland en de regio Rotterdam. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.
[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.
Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.
[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.