Beantwoord

0900-nummers niet bereikbaar

  • 28 November 2018
  • 9 reacties
  • 1169 keer bekeken

Het lukt mij niet om een 0900-nummer te bellen. Ik krijg te horen dat 'deze oproep niet toegestaan'is. Wat moet ik doen zodat het wel lukt?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 November 2018, 16:48

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Marijn, ik zie dat je jouw vraag dubbel op onze Community hebt geplaatst! Ik heb zojuist op jouw andere topic gereageerd.
Hoi,

Als ik een 0900 nummer bel word de verbinding na een aantal seconden verbroken. Hoe kan dit opgelost worden?

Groet Laura
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Laura,

Wat onhandig dat dat steeds gebeurd. Ik heb je simkaart gereset. Zou je je toestel opnieuw kunnen opstarten? Je zou dan weer naar 0900 nummers moeten kunnen bellen 🙂
Ik heb hetzelfde euvel als hierboven geschreven. Wie kan mij helpen?
Reputatie 5
Badge +9
Hi @marloeszijlstra! Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Ook voor mij zijn 0900 nummers niet bereikbaar. Zou iemand mij kunnen helpen?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @janiektouw! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.

Hi Ben, 

Zouden jullie bij mij de blokkade van de 0900 nummers eraf kunnen halen? Dank! 
 

groeten, 

Selinde

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Selinde! Ik help je graag verder met de deblokkade. Zou je mij hiervoor wel via dit profiel in een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen ter controle? Dan duik ik hier verder in.

Reageer