Skip to main content
Hoi,



Mijn 3G netwerk doet het al een aantal dagen niet op mijn mobiel. Ik krijg bij mobiele data "H+" in beeld. Ik heb dit abonnement al een tijdje en niet eerder problemen mee gehad. Heb al het een en ander geprobeerd, waaronder telefoon opnieuw opstarten, maar dat werkt niet.Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon, misschien ligt het daar aan. Maar in het begin deed mijn 3G het wel gewoon daarop.
Hi Rianne! Dat is niet de bedoeling! Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dat niet werken wil ik je adviseren de stappen uit mijn mobiel internet werkt niet te volgen, mocht dat niet werken voer dan handmatig jouw APN instellingen in.
Hoi Romy,



Dankjewel voor je snelle reactie en je hulp. Het probleem is gelukkig nu opgelost!
Ah, wat fijn om te horen! Ik wens je veel plezier met het abonnement.

Reageer