Beantwoord

4G in buitenland werkt niet (alleen Edge)

  • 16 April 2023
  • 9 reacties
  • 141 keer bekeken

Hoi! 4g werkt al gelange tijd niet in het buitenland. Ik krijg alleen E en soms h+ netwerk. Ik heb al al handmatig geprobeerd het toegangspunt van het mobiele netwerk in te stellen volgens jullie handleiding. Dit heeft echter geen effect.

Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Fatima 18 April 2023, 14:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @RichardDJ, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig zeg!
Waar ben je als ik vragen mag? Daarnaast is het altijd verstandig om het land op te zoeken en handmatig de lokale netwerken af te gaan om het beste bereik te genereren. 

Mocht dat geen resultaat opleveren kan ik vanuit mijn klantenservice je simkaart een reset geven. 

Goedendag Shaira,

 

Bedankt voor je reactie. Ik ben momenteel op Kreta, Griekenland. Echter speelde dit probleem ook al in Duitsland en Spanje. 

Kan je mijn simkaart resetten (mijn nummer eindigt op 741). Via de andere kanalen krijg ik Ben maar sporadisch aan de lijn. 

 

Groeten,

Richard

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @RichardDJ  Ik ga het voor je nakijken! Kan je mij jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer sturen via een privébericht?  Bedankt alvast! Je mag mij ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger en/of Twitter mocht het via dit kanaal iets te lang duren. 

Hoi @Fatima! Ik heb een privébericht gestuurd.

Reputatie 4
Badge +1

Hartelijk dank voor je gegevens @RichardDJ    Ik zie dat mijn collega het al netjes voor je in orde heeft gemaakt vanmorgen, top! Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden! 💙

 

Ik zit momenteel in Italië en krijg ook alleen maar een E ipv 4g. Dit probleem had ik vorige week ook op Kreta. Ik heb alles al geprobeerd maar niks werkt. Zouden jullie mij hier zsm mee kunnen helpen? 
Groet Simon Trevetin

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @simontrevetin  Tof dat jij in Italie bent, nog een mooie tijd daar! 😎 Ik ga het voor je nakijken. Kan je mij jouw voor en achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer sturen via een privébericht?  Bedankt alvast! Je mag ons ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger en/of Twitter mocht het via dit kanaal iets te lang duren. 

Hi @fatima , ik heb je een privebericht gestuurd maar weet niet zeker of die is binnengekomen, zou je dit misschien kunnen bevestigen? 
groet Simon Trevetin 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb de gegevens ontvangen @simontrevetin  bedankt, echter zie ik dat jij niet de contracthouder bent van dit abonnement. In dit geval mag ik jou niet verder helpen. Kan de contracthouder ons persoonlijk berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger of Twitter. Wij zitten al klaar om verder te helpen. 🙂

Reageer