Skip to main content
Antwoord

4G netwerk

  • January 16, 2019
  • 5 reacties
  • 206 keer bekeken

Heb zojuist mijn abonnement aangepast maar heb plots geen 4G netwerk meer ?!? Heb de telefoon al een keer uit en weer aangezet. Wat te doen ?

Beste antwoord door Romy

Dat is vervelend. Ik wil je adviseren om jouw netwerk instellingen eens handmatig in te stellen.

5 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 17, 2019
Hi Loekje. Vervelend dat je geen 4G lijk te hebben. Kun je verder wel gebruik maken van het internet, of dat ook niet?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 17, 2019
Romy .... jawel Internet kan ik gebruiken en verder alles helemaal normaal

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2019
Dat is vervelend. Ik wil je adviseren om jouw netwerk instellingen eens handmatig in te stellen.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 18, 2019
Loos alarm ....... toen ik gisteren ging tanken (500 meter verderop) bleek dat ik plots wel 4G had en thuisgekomen ook nog. Ik denk dat ik in een grensgebied zit wat betreft dekking. Vroeger nooit op gelet maar omdat ik een nieuw abonnement had lette ik er speciaal op en viel me de afwezigheid van 4G op.
Sorry ...ben weer een tevreden persoon

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 18, 2019
Kan gebeuren natuurlijk. Fijn om te horen dat je weer optimaal bereikbaar bent. Ik wens je een fijn weekend toe!