Beantwoord

4G netwerk

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 205 keer bekeken

Heb zojuist mijn abonnement aangepast maar heb plots geen 4G netwerk meer ?!? Heb de telefoon al een keer uit en weer aangezet. Wat te doen ?
icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2019, 12:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Loekje. Vervelend dat je geen 4G lijk te hebben. Kun je verder wel gebruik maken van het internet, of dat ook niet?
Romy .... jawel Internet kan ik gebruiken en verder alles helemaal normaal
Reputatie 5
Badge +9
Dat is vervelend. Ik wil je adviseren om jouw netwerk instellingen eens handmatig in te stellen.
Loos alarm ....... toen ik gisteren ging tanken (500 meter verderop) bleek dat ik plots wel 4G had en thuisgekomen ook nog. Ik denk dat ik in een grensgebied zit wat betreft dekking. Vroeger nooit op gelet maar omdat ik een nieuw abonnement had lette ik er speciaal op en viel me de afwezigheid van 4G op.
Sorry ...ben weer een tevreden persoon
Reputatie 5
Badge +9
Kan gebeuren natuurlijk. Fijn om te horen dat je weer optimaal bereikbaar bent. Ik wens je een fijn weekend toe!

Reageer