Skip to main content
Beantwoord

4G netwerk

  • 16 januari 2019
  • 5 reacties
  • 205 keer bekeken

Heb zojuist mijn abonnement aangepast maar heb plots geen 4G netwerk meer ?!? Heb de telefoon al een keer uit en weer aangezet. Wat te doen ?

Beste antwoord door Romy

Dat is vervelend. Ik wil je adviseren om jouw netwerk instellingen eens handmatig in te stellen.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 17 januari 2019
Hi Loekje. Vervelend dat je geen 4G lijk te hebben. Kun je verder wel gebruik maken van het internet, of dat ook niet?

  • Ben op dreef
  • 17 januari 2019
Romy .... jawel Internet kan ik gebruiken en verder alles helemaal normaal

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 17 januari 2019
Dat is vervelend. Ik wil je adviseren om jouw netwerk instellingen eens handmatig in te stellen.

  • Ben op dreef
  • 18 januari 2019
Loos alarm ....... toen ik gisteren ging tanken (500 meter verderop) bleek dat ik plots wel 4G had en thuisgekomen ook nog. Ik denk dat ik in een grensgebied zit wat betreft dekking. Vroeger nooit op gelet maar omdat ik een nieuw abonnement had lette ik er speciaal op en viel me de afwezigheid van 4G op.
Sorry ...ben weer een tevreden persoon

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 januari 2019
Kan gebeuren natuurlijk. Fijn om te horen dat je weer optimaal bereikbaar bent. Ik wens je een fijn weekend toe!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen