Beantwoord

bellen lukt niet

  • 31 December 2019
  • 2 reacties
  • 237 keer bekeken

Beste Ben-leden

Ik heb sinds afgelopen maandag BEN en heb problemen met bellen en gebeld worden.

Als het een keertje lukt om te bellen dan verbreekt m’n verbinding na max. 1 minuut???

Geprobeerd te bellen van vast nummer naar mn mobiel en de ene keer gaat hij niet over(hoor niks) en de ander keer weer wel en soms helemaal niks maar dan krijg ik een sms van voicemail (gemist gesprek)?

Zou dit aan de simkrt. kunnen liggen?

Alvast bedankt voor jullie reacties

icon

Beste antwoord door Merve 2 January 2020, 11:19

Bekijk origineel

2 reacties

las op andere fora waaronder T-mobile en op iculture dat 0,3% van de iphone 8 & X niet samen met T-mobile kunnen functioneren. Ik heb toch niet toevallig zo’n X…?

https://www.iculture.nl/nieuws/nog-steeds-problemen-met-iphone-8-en-x-op-t-mobile-netwerk/

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen @a.andjar! Wat onhandig dat je problemen ervaart met bellen en gebeld worden. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet te doen is. Het is bij ons niet bekend over het probleem met iPhone 8. Hierdoor adviseer ik je om een kruistest te doen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo kunnen we erachter komen waar het probleem werkelijk aan ligt. 

Reageer