Beantwoord

Bellen valt weg

  • 19 December 2022
  • 2 reacties
  • 442 keer bekeken

Als ik gebeld word of zelf bel  op mijn Motorola Edge 20 lite word na enkele minuten de verbinding verbroken weet iemand waar dit aan kan liggen

Dank U

 

icon

Beste antwoord door Fatima 20 December 2022, 15:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag  @Ton van Stiphout 

Het lijkt mij niet de bedoeling dat jouw telefoon tijdens een gesprek steeds wegvalt natuurlijk! Heb je al geprobeerd om je telefoon te herstarten? Plaats anders je Ben simkaart in een andere telefoon en test het daar uit. Mocht je dit probleem dan niet meer hebben, dan kan het aan de instellingen van je telefoon liggen. Zie hier hoe je dit kan oplossen.

Mocht je merken dat je het probleem ook hebt met de simkaart in een andere telefoon, dan is het verstandig dat wij jouw simkaartinstellingen goed nakijken. Kan je ons hierover benaderen via de chat op www.ben.nl/service/contact of stuur mij een berichtje via Messenger of Twitter!  Bellen naar 0900 0401405 mag ook.

Ik hoop dat je snel weer kan bellen zonder dat het gesprek wordt onderbroken. 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi  @Ton van Stiphout 

 

Is het probleem inmiddels verholpen? Kan je weer bellen en gebeld worden zonder dat na enkele minuten de verbinding verbroken wordt?  Laat het me nog even zodat ik dit topic af kan sluiten.

Reageer