Skip to main content

Ongeveer twee maanden geleden ben ik overgestapt van Telfort/KPN naar Ben, met nummerbehoud.
Sindsdien kan een aantal mensen mij niet meer bellen. Van het KPN netwerk lijkt het goed te gaan, maar Vodafone bijvoorbeeld niet. Ook ontvang ik van sommige platforms geen SMS zodat account verificatie onmogelijk is.

Graag hulp! 

Hi Boudewijn, leuk dat je bent overgestapt! Wel erg onhandig dat je dit probleem ervaart :disappointed_relieved:  Zou je via https://www.ben.nl/dekkingskaart een klacht in kunnen vullen? Op die manier kunnen mijn collega's van de technische dienst contact met je leggen en dit voor je oplossen. Sorry voor dit ongemak!


Zondag een klacht ingediend en vandaag bericht dat er e.e.a. was gewijzigd. Getest met de nummers die onbereikbaar gaven en het lijkt erop dat het is opgelost. Dank voor de snelle fix!


Fijn om te horen, Boudewijn! Veel plezier met je abonnement en een fijn weekend gewenst :blush:


Reageer