Hallo community,
Het is mogelijk om sms-berichten te verzenden per email zolang je een telefoonnummer hebt en weet wie hun provider is.
Als je bijvoorbeeld een sms-bericht per e-mail wilt sturen naar iemand die als provider Virgin Mobile Canada gebruikt, stuurt je het in de volgende indeling:
555-555-5555@vmobile.ca
Of zoiets. Want voor elke provider is het net wat anders.
De ontvanger kan je bericht beantwoorden en jij ontvangt het per e-mail.
Deze functie werd meer gebruikt toen sms-berichten nog nieuw waren, maar het is nog steeds nuttig als je met iemand contact moet opnemen en alleen toegang hebt tot e-mail. En/of de ontvanger geen internet maar wel sms toegang heeft.
Mijn vraag is dus; weet iemand wat er hoort te staan na het apestaartje als je een mail als sms wil sturen (555-555-5555@???.???) naar een persoon die BEN als provider heeft?
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Casparwn,
Het is inderdaad bij bepaalde providers wel mogelijk om een sms te verzenden per e-mail. Echter biedt Ben dit niet waardoor het niet mogelijk is om met een Ben nummer een sms te verzenden per e-mail.
Het is inderdaad bij bepaalde providers wel mogelijk om een sms te verzenden per e-mail. Echter biedt Ben dit niet waardoor het niet mogelijk is om met een Ben nummer een sms te verzenden per e-mail.
Ok, duidelijk. Bedankt voor je antwoord!
Hi casparwn,
Fijn om te lezen dat het duidelijk voor je is. Ik wens je een mooie dag!
Fijn om te lezen dat het duidelijk voor je is. Ik wens je een mooie dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.