extra belkosten NL met onbeperkt bellen

  • 1 March 2019
  • 5 reacties
  • 209 keer bekeken

Ik heb bundel onbeperkt bellen/sms en nu is er geld afgeschreven buiten de bundel bellen in Nederland hoe kan dat?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi arcoaanroutse,

Ik kan begrijpen dat je wilt weten waar de kosten vandaan komen. Je kunt dit terug zien op de tweede pagina van de factuur. Als je wil kan ik met je meekijken. Ik heb dan wel jouw toestemming nodig in verband met de privacywet.
Bedank duidelijk 1 keer naar Polen gebeld. Ik dacht dat we geen extra roaming kosten meer hadden in EU..

Ik had de vorige maand nog een extra internet bundel gekocht omdat het de data bijna op was, nu is de nieuwe maand begonnen en nu ben ik veel extra tegoed kwijt dat was nog niet op kan dat niet doorgeschoven worden naar de volgende maand? een beetje zuur..kan dat niet anders..

Voor de rest bedankt voor de reactie.

Groeten arco
Reputatie 5
Badge +9
Hi Arco. Daar heb je helemaal gelijk in. De roaming kosten zijn afgeschaft inderdaad. Echter maak je pas gebruik van roaming wanneer je de grens over gaat. Bellen vanuit Nederland naar Polen heeft niets te maken met roamen. Daarnaast is een MB extra bundel altijd alleen maar te gebruiken in de maand van aanschaf. Dit kun je niet meenemen naar de volgende maand. Om jou tegemoet te komen heb ik voor deze maand kosteloos een MB extra bundel toegevoegd.
Vriendelijk bedankt voor de service.
En bedankt voor de extra data!
Dat is goede service niet verwacht dat je me zo goed van dienst kon zijn.

Groeten Arco Aarnoutse
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan! Ik ben blij dat te horen. Ik wens je alvast een fijn weekend toe! 🙂

Reageer