Skip to main content
Beantwoord

Geen 4 G sinds overgang nieuw abonnement

  • November 2, 2020
  • 2 reacties
  • 545 keer bekeken

ChantalMobiel

Goedendag,

 

Ik heb sids 1 november een nieuw abonnement en sindsdien heb ik geen 4G meer. Alles inmiddels al geprobeerd, maar niks werkt. Ik heb hetzelfde toestel en hetzelfde nummer. 

Inloggen op de webiste van Ben kan ook niet via mijn eigen gebruikersnaam, dus er gaat iets mis lijkt het. 

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Ik hoor het graag, dank!

Chantal

Beste antwoord door ChantalMobiel

Inmiddels opgelost door Ben!

Dit topic is gesloten

2 reacties

ChantalMobiel
  • Auteur
  • Antwoord
  • November 2, 2020

Inmiddels opgelost door Ben!


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • November 3, 2020

Ha Chantal!

Goed dat het inmiddels is opgelost. Ik zal dit topic dan afsluiten. Ik wens je veel plezier toe met je nieuwe abonnement!