Beantwoord

Geen 4G in buitenland

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 1494 keer bekeken

Hoi, in het buitenland werkt mijn 4G niet, terwijl dit wel goed werkt in Nederland. Al een aantal zaken gecontroleerd. Zouden jullie mijn simkaart eens willen resetten om te kijken of dat helpt. Thanx groeten. Emiel
icon

Beste antwoord door Wietske 14 January 2019, 12:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Emiel, ik help je graag zodat we jouw internetverbinding in het buitenland werkend krijgen 🤞🏼Om te beginnen wil ik graag de netwerkinstellingen voor je controleren. Zou je mij de laatste drie cijfers van het telefoonnummer waar het over gaat kunnen laten weten?
Hoi Wietske,

Dat is 165.

Mvg,

Emiel
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw gegevens. Kun je eens proberen je toestel te herstarten? Verder wil ik je vragen om je netwerkinstellingen handmatig in te stellen.
Hoi Romy,

Heb de netwerk instellingen handmatig ingevoerd en toestel herstart. Nog geen 4g maar wel h+. Dat is toch 3g maar dan beter. Zit in Noorwegen op Telia N4G. Een test met een ander mobiel had ook alleen 3g. Misschien bereik te slecht voor 4g ?

Mvg,

Emiel
Reputatie 5
Badge +9
Hi Emiel. Bedankt voor jouw gegevens. Ik ben inderdaad bang dat het bereik van de buitenlandse zendmasten dan iets te wensen over laten. Daar kun je niets aan doen.. Ik hoop dat je wel een leuke tijd hebt in Noorwegen!

Reageer