Sinds twee weken heb ik geen verbinding meer met 5G. Wat ik ook doe aan instelling op mijn S22, de verbinding wordt niet gemaakt. Met de klantenservice al reeds gekeken naar de instellingen van mijn abonnement, maar daar lijkt alles goed te staan. Ook de nieuwe apn verbinding opgezet, dus nu weet ik het niet meer. Graag hulp.
Beantwoord
Geen 5G verbinding
Beste antwoord door Wouter1508
Shaira schreef:
Hi
Ik heb je dan ook een vervangende simkaart toegestuurd. Zodra je deze in huis hebt ontvangen kan je hem in je IkBen omgeving activeren.
Laat je even weten of het met deze vervangende simkaart wel lukt verbinding te maken met het 5g netwerk?
Beste Shaira,
Vandaag de nieuwe simkaart binnen ontvangen en na deze geactiveerd te hebben en in gebruik genomen in mijn S22 heb ik weer 5G. Het vervangen van de simkaart heeft geholpen! Enorm bedankt voor de snelle en adequate hulp.
Mvg
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.