Sinds twee weken heb ik geen verbinding meer met 5G. Wat ik ook doe aan instelling op mijn S22, de verbinding wordt niet gemaakt. Met de klantenservice al reeds gekeken naar de instellingen van mijn abonnement, maar daar lijkt alles goed te staan. Ook de nieuwe apn verbinding opgezet, dus nu weet ik het niet meer. Graag hulp.
Hoi
Bedankt voor de reactie. Ik heb betreffende gegevens gedeeld via een privebericht. In de kruistest kwam naar voren dat ik wel 5G had op een Sony Experia 10V, maar niet op een Samsung A33 (en mijn eigen S22). Het lijkt erop dat er wat mis gaat in de Samsung telefoons. Terwijl alle instellingen wel juist zijn aangebracht en op actief staan. De A33 is een geheel nieuw toestel trouwens.
Mvg
Hartelijk dank voor je gegevens
Hallo,
Toevallig heb ik hetzelfde probleem met mijn S22 sinds 2 weken. Ik maak gebruik van dual sim en als ik overschakel naar de KPN simkaart werkt 5G wel (van KPN). Zodra ik terugga naar de BEN simkaart, dan werkt 5G niet meer, ondanks dat ik dat wel ingesteld heb in de instellingen.
Voorheen werkte het wel altijd. Wat kan ik doen om het op te lossen?
Hartelijk dank voor je gegevens
Beste,
Helaas heeft de reset en alle stappen in de mail niet geresulteerd in een resultaat. Ik blijf alleen maar 4G ontvangen. Net even zoals
Hi
Ik zie dat er op jouw simkaart nog geen reset gedaan was, hopelijk helpt dat wel met het verbinding maken met het 5g netwerk.
Zou je de telefoon even uit en aan kunnen doen en de instellingen controleren? Ik hoor graag of het hierna wel lukt connectie te maken met het netwerk.
Hi
Ik heb je dan ook een vervangende simkaart toegestuurd. Zodra je deze in huis hebt ontvangen kan je hem in je IkBen omgeving activeren.
Laat je even weten of het met deze vervangende simkaart wel lukt verbinding te maken met het 5g netwerk?
Hi Shaira,
Dank voor je bericht. Bij mij werkt het weer, top!
Groet Lars
Goedemiddag
Goedemiddag
Goedemiddag, ik loop tegen het zelfde probleem aan heb heb ondertussen ook al van alles en nog wat geprobeerd. Wat was uiteindelijk de werkende oplossing?
Hi
Ik heb je dan ook een vervangende simkaart toegestuurd. Zodra je deze in huis hebt ontvangen kan je hem in je IkBen omgeving activeren.
Laat je even weten of het met deze vervangende simkaart wel lukt verbinding te maken met het 5g netwerk?
Beste Shaira,
Vandaag de nieuwe simkaart binnen ontvangen en na deze geactiveerd te hebben en in gebruik genomen in mijn S22 heb ik weer 5G. Het vervangen van de simkaart heeft geholpen! Enorm bedankt voor de snelle en adequate hulp.
Mvg
Wouter
Goedemorgen
Ik wilde geen nieuwe topic openen, want er bestaan al diverse.
Ook ik heb sinds een tijdje geen 5G meer. Dit heeft wel eerder gewerkt.
vandaag met de helpdesk telefonisch contact gehad, maar helaas was dat niet met het gewenste resultaat. Geloof niet dat men alle informatie beschikbaar had.
ik zie hier wel vele positieve resultaten.
Alle instellingen staan goed, alles gerest aan mijn kant. Ook netwerk storingen gecontroleerd. Alles zou moeten werken. Maar al een tijdje geen 5G meer.
kan hier iemand mij wel helpen.
Hoi
Hoi
Dat heb ik natuurlijk zeker gedaan. Dat is ook wat ik (probeerde) aan te geven met alle instellingen staan goed. Alles gereset aan mijn kant.
Goed om te horen dat je de instellingen op je telefoon hebt nagekeken en alles goed staat
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.