Beantwoord

Geen data na Android 10 update

  • 29 December 2019
  • 5 reacties
  • 485 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds de update naar Android 10 van mijn OnePlus 6 heb ik geen data meer. Op meerdere plekken kwam ik tegen dat dit met de APN instellingen te maken kan hebben en daarom heb ik deze handmatig ingevoerd (zie afbeelding), maar helaas zonder effect. Ik zie rechtsboven wel dat er verbinding is en bellen gaat wel gewoon. Als ik mijn sim in een andere telefoon doe is er wel verbinding en ook het leegmaken van de cache helpt niet. Is er iemand met een gelijksoortigprobleem / een oplossing?

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 3 January 2020, 08:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mathe. Jeetje dat is echt balen! Goed dat je al verschillende stappen hebt ondernomen! Zo te horen ligt het aan het toestel aangezien het wel in andere toestellen werkt. Staat jouw mobiele data en roaming aan?

Beste Romy, die staan inderdaad allebei aan

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor de informatie! Misschien kun je deze stappen eens volgen. Laat me weten of dit heeft mogen werken!

Beste Romy,

 

Inmiddels heb ik op een gegeven moment mijn telefoon herstart en was er opeens 4G, het is dus opgelost!

Reputatie 5
Badge +9

Ah wat fijn om te horen. Opstarten was voor nu dus de oplossing. Wel erg onhandig dat je hier problemen mee ondervond. Ik heb je een kleine MB bundel cadeau gedaan voor het ongemak! Ik wens je een fijne dag toe, Mathe :blush:

Reageer