Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

  • 22 januari 2019
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik heb vanaf het begin van mijn abbo geen internet. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Friesian

@adrianavermeer

Controleer ook even op de telefoon bij instellingen, de namen toegangspunten, APN.

Een Android toestelhulp voorbeeld.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 22 januari 2019
Hi! Leuk dat je een abonnement bij Ben hebt lopen. Minder leuk dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw mobiele data en gegevens roaming aanstaan?

Romy schreef:
Hi! Leuk dat je een abonnement bij Ben hebt lopen. Minder leuk dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw mobiele data en gegevens roaming aanstaan?


Hallo,

Ja die heb ik gewoon aanstaan

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 23 januari 2019
Ik heb jouw instellingen nagekeken. Deze stonden goed. Kun je jouw toestel over een kwartier eens opnieuw opstarten?

Friesian
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+4
  • Super User
  • 23 januari 2019
@adrianavermeer

Controleer ook even op de telefoon bij instellingen, de namen toegangspunten, APN.

Een Android toestelhulp voorbeeld.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen