Skip to main content
Antwoord

Geen internet

  • January 22, 2019
  • 4 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb vanaf het begin van mijn abbo geen internet. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Friesian

@adrianavermeer

Controleer ook even op de telefoon bij instellingen, de namen toegangspunten, APN.

Een Android toestelhulp voorbeeld.

4 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 22, 2019
Hi! Leuk dat je een abonnement bij Ben hebt lopen. Minder leuk dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw mobiele data en gegevens roaming aanstaan?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 22, 2019
Hi! Leuk dat je een abonnement bij Ben hebt lopen. Minder leuk dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw mobiele data en gegevens roaming aanstaan?

Hallo,

Ja die heb ik gewoon aanstaan

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 23, 2019
Ik heb jouw instellingen nagekeken. Deze stonden goed. Kun je jouw toestel over een kwartier eens opnieuw opstarten?

Friesian
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+4
  • Super User
  • Antwoord
  • January 23, 2019
@adrianavermeer

Controleer ook even op de telefoon bij instellingen, de namen toegangspunten, APN.

Een Android toestelhulp voorbeeld.