Skip to main content

Hallo Ben, 

 

Ik begin jullie onderhoud langzamerhand knap frustrerend te vinden. Ik heb al sinds gisteren 8 december 16.00u geen beschikking tot mobiel internet. 

Als ik jullie probeer te bereiken via de telefoon, wordt ik doorverwezen naar jullie facebookpagina. Ook hier vind ik niks over het ondertussen meer dan 24 uur uit liggen van mijn mobiele internet.

Op dit forum wordt door een medewerker van jullie beweerd dat het mobiele internet niet te leiden heeft onder jullie onderhoud. (ondertussen kan ik zeggen dat ik al 25 uur geen mobiel internet heb) 

Ben, waarom kan er niet via de officiele kanalen beter gecommuniceerd worden??

Goedemiddag Eise! De storing heeft inderdaad langer geduurd dan verwacht, sorry hiervoor. Gelukkig is de storing inmiddels verholpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.


Reageer