Skip to main content
Beantwoord

geen internet in italie

• 31 juli 2021
  • 1 reactie
  • 372 keer bekeken

Hoi

ik zit in Italië en mijn telefoon is verbonden met het 4g netwerk van TIM. Ik heb echter geen internet. Ook al andere providers geprobeerd maar hetzelfde probleem. Mijn vrouw heeft ook Ben en hetzelfde probleem. Telefoon ook al uitgezet, niks helpt. 

Beste antwoord door Jolijn

Hallo @Rob158!

Als jullie hier allebei last van hebben, krijg ik graag jullie gegevens na om te zien of ik hier opvallendheden kan vinden. Zou je mij hiervoor jullie 06-nummers, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen via een privébericht? Dit bericht kun je sturen naar dit profiel.

Ik hoor graag van jullie!

Bekijk origineel

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2021

Hallo @Rob158!

Als jullie hier allebei last van hebben, krijg ik graag jullie gegevens na om te zien of ik hier opvallendheden kan vinden. Zou je mij hiervoor jullie 06-nummers, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen via een privébericht? Dit bericht kun je sturen naar dit profiel.

Ik hoor graag van jullie!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen