Skip to main content

Goedemorgen, 

Sinds vorige week donderdag heb ik geen mobiel internet meer en krijg constant de melding "inloggen bij netwerk". Ik heb reeds het stappenplan gevolgd voor mijn toestel maar zonder resultaat. Hoe los ik dit op? 

Hoi @Berghan  Wat balen dat jij sinds donderdag geen internet ontvangt via je mobiele gegevens/data. Ik wil jou vragen om hier eerst even een kijkje te nemen. Mochten deze stappen niet helpen, mag jij mij berichten via een privebericht  ( hier ontvang ik graag jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer) of jij mag mij berichten via Messener of via de chat op www.ben.nl/service/contact. Ik hoop snel van je te horen! 😊


Hartelijk dank voor jouw gegevens. Ik heb een reset gedaan op jouw simkaartinstellingen. Ik wil jou vragen om over 10 minuten opnieuw jouw telefoon te herstarten en te kijken of jij weer gebruik kan maken van jouw mobiele data. Mocht dit nog steeds niet het geval zijn,  wil ik jou vragen te bellen naar het gratis nummer 1200. 


Reageer