Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 15 april 2024
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedemorgen, 

Sinds vorige week donderdag heb ik geen mobiel internet meer en krijg constant de melding "inloggen bij netwerk". Ik heb reeds het stappenplan gevolgd voor mijn toestel maar zonder resultaat. Hoe los ik dit op? 

Beste antwoord door Fatima

Hoi @Berghan  Wat balen dat jij sinds donderdag geen internet ontvangt via je mobiele gegevens/data. Ik wil jou vragen om hier eerst even een kijkje te nemen. Mochten deze stappen niet helpen, mag jij mij berichten via een privebericht  ( hier ontvang ik graag jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer) of jij mag mij berichten via Messener of via de chat op www.ben.nl/service/contact. Ik hoop snel van je te horen! ðŸ˜Š

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2024

Hoi @Berghan  Wat balen dat jij sinds donderdag geen internet ontvangt via je mobiele gegevens/data. Ik wil jou vragen om hier eerst even een kijkje te nemen. Mochten deze stappen niet helpen, mag jij mij berichten via een privebericht  ( hier ontvang ik graag jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer) of jij mag mij berichten via Messener of via de chat op www.ben.nl/service/contact. Ik hoop snel van je te horen! ðŸ˜Š


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 16 april 2024

Hartelijk dank voor jouw gegevens. Ik heb een reset gedaan op jouw simkaartinstellingen. Ik wil jou vragen om over 10 minuten opnieuw jouw telefoon te herstarten en te kijken of jij weer gebruik kan maken van jouw mobiele data. Mocht dit nog steeds niet het geval zijn,  wil ik jou vragen te bellen naar het gratis nummer 1200. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen