Beantwoord

Geen netwerk

  • 20 May 2020
  • 3 reacties
  • 466 keer bekeken

Goedendag Ben

 

Het is voor het eerst dat ik een abonnement heb genomen. Ik heb een Vodafone Simkaart met het nummer: [edit: telefoonnummer verwijderd]

 

Alleen, ik kreeg dus een mail van jullie over het nummerbehoud. Als m'n netwerk is weggevallen, betekende het dat de overbrenging heeft plaatsgevonden. *dan kunt u direct uw Ben simkaart erin plaatsen* Deze heb ik niet. En ik wil m'n Vodafone kaart behouden met het bovenstaande gsmnummer.

Wat moet ik doen of wat gaat er gebeuren om m'n netwerk terug te krijgen?

 

Mvg 

Ruben vd Luyster

icon

Beste antwoord door grantourismo13 23 May 2020, 10:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ruben! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten en leuk dat je ons op de community hebt gevonden :blush:  

Zoals ik hier zie heb je jouw abonnement bij een dealer afgesloten. Zij moeten jou dan ook voorzien van een simkaart. Dit is in jouw geval ritel Terneuzen geweest. Als je nog geen simkaart hebt ontvangen (wat wel al had moeten gebeuren) wil ik je adviseren even contact op te nemen met het verkooppunt want zoals ik zie hebben zij ookal jouw nummer laten overnemen. 

 

Beste Romy,

 

Ik heb de simkaart gevonden. Ik was hem verloren uit mn tasje maar heb deze gelukkig nog teruggevonden. Alles werkt inderdaad en heb weer bereik/service.

Excuses voor mijn stommiteit:wink:

Mvg
Ruben vd Luyster

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Ruben! Wat fijn dat de simkaart terecht is. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement:blush:

Reageer