Beantwoord

Geen netwerk en bereik

  • 16 July 2020
  • 3 reacties
  • 437 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren geen bereik, heel af en toe komt er wel bereik, maar dat is maar voor een paar seconden. Toestel aan en uit gedaan, simkaart in ander toestel gedaan. Alles doorlopen. Niets nada noppes. Geen internet en kom er net achter dat ik ook niet kan bellen.

icon

Beste antwoord door Romy 16 July 2020, 16:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Caroline, dat is onhandig, helemaal onbereikbaar zijn. Goed dat je contact hebt opgenomen. En goed dat je al zoveel stappen hebt ondernomen om het op te lossen. Ik zie hier dat mijn collega van de chat je een nieuwe simkaart heeft verzonden. Ik zag ook dat je nog een contactformulier had ingevuld over hetzelfde onderwerp. Deze ga ik sluiten omdat het probleem hiermee zal worden opgelost! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dit graag!

Beste ls, 

ik heb vanaf vandaag geen netwerk en geen internet kunt u dit voor me uitzoeken

mvg p.de jong

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @pauladejong! Ik help je graag met de oplossing hiervoor! Werkt het ook niet als je je toestel herstart? Ik raad je dan namelijk aan om via www.ben.nl/toestelhulp je telefoon opnieuw in te stellen voor 4G. Mocht je dan nog problemen blijven ervaren, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te testen om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart. Ook kan ik je aanraden om via www.ben.nl/dekkingskaart te kijken of er misschien een storing is op jouw locatie.

Mocht je problemen blijven houden die los staan van een storing, hoor ik het graag van je!

Reageer