Hallo @EveVee
Wat vervelend dat je al zo lang problemen ervaart met bellen en internet in het buitenland, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je hebt al veel geprobeerd, dus hier nog een paar aanvullende tips die soms helpen:
- Controleer roaminginstellingen: Zorg dat roaming aanstaat via Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Dataroaming.
- Netwerk handmatig selecteren via andere simkaartslot (indien dual-sim): Soms helpt het om de simkaart in een ander slot te plaatsen.
- Simkaart vervangen: Als je simkaart al wat ouder is, kan het helpen om een nieuwe aan te vragen via de Ben-app of klantenservice.
- Toestelcompatibiliteit: Controleer of je toestel het Ben-netwerk volledig ondersteunt voor roaming in bepaalde landen.
- Bekijk op mijn buitenland pagina wat allemaal mogelijk is op een bepaalde netwerk.
Persoonlijke controle
Het is ook mogelijk dat er een blokkade op je abonnement zit, bijvoorbeeld op roaming of het bellen. Dit kan mijn klantenservice voor je controleren en indien nodig verwijderen, daar doe ik helemaal niet moeilijk over.
Wil je mij een privébericht sturen met je gegevens of telefonisch contact opnemen? Dan kijk ik dit graag voor je na en zorgen we dat je weer zorgeloos kunt bellen en internetten in het buitenland.
Groet,
Ben | Donavan