Skip to main content

Mijn dochter is momenteel met mijn telefoon in Venetië, Italië. Ze kan geen verbinding krijgen met geen enkel netwerk. Ze heeft vrijwel alles al geprobeerd, ook de instructies opgevolgd van Ben klantenservice (mobiel netwerk resetten) maar niets heeft mogen baten. Ze is helemaal van slag. Nu had ik ergens gelezen dat BEN en dus NIET de klant zelf op zijn telefoon de simkaart kan resetten. 

Hoe kan dit probleem opgelost worden?

 

Hoi @Lars Machiels! Bedankt voor het openen van dit topic. Graag kijk ik even mee wat er gaande. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊


Dit was helemaal niet mijn oorspronkelijke bericht. Jullie doen aan censuur. Nog meer reden om z.s.m. afscheid van jullie te gaan nemen. Echt heel triest gesteld met jullie.


Hoi @Lars Machiels Wij passen het onderwerp in sommige gevallen alleen aan zodat iedereen sneller het juiste forum titel/onderwerp kan vinden online. Het probleem is toch ook dat jouw dochter geen netwerk heeft in Italie? 

Binnen de EU mogen al onze klanten gebruik maken van hun belbundel en databundel. Wanneer dit niet lukt dan is de bundel op of staan de instellingen niet goed op de telefoon.

 

Staat haar data roaming aan?

Heeft zij handmatig via de telefooninstellingen een Italiaans gastnetwerk geselecteerd? Zie www.ben.nl/buitenland


Reageer