Skip to main content
Beantwoord

Geen service

  • October 29, 2019
  • 7 reacties
  • 814 keer bekeken

hallo ik heb hier dus al 4 dagen last van  en ben 4 dagen al niet bereikbaar mijn iphone staat geen service of zoeken heb alles al geprobeerd via itunes herstellen opnieuw opstarten software updaten niks werk en hij zegt nu nog erbij dat ik hem niet kan activeren bij andere providers heb ik nooit dit probleem gehad heb ook geen andere telefoon om te communiceren  kan nu ook geen enkele apps gebuiken dit had ik echt niet verwact

Beste antwoord door Romy

Hi Kerala. Ai dat klinkt niet best. Kan het zijn dat er een simlock op jouw toestel actief is? Zo niet, kun je het beste deze stappen eens volgen. Ik hoor graag of dit gelukt is!

7 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2019

Hi Kerala. Ai dat klinkt niet best. Kan het zijn dat er een simlock op jouw toestel actief is? Zo niet, kun je het beste deze stappen eens volgen. Ik hoor graag of dit gelukt is!


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 5, 2019

Heb die stappen al gedaan alles wat je kon doen het werkte paar dagen en toen niet meer dis kan ik me telefoon niet opnieuw opsturen of iets anders?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • November 8, 2019

Ik zag al dat je geen ander toestel in bezit had, maar kun je eens jouw simkaart uittesten in iemand anders zijn telefoon? Dan kunnen we achterhalen of het probleem bij je toestel of je simkaart ligt.


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 9, 2019

Heb bij een vriendin van mij haar toestel in haar iphone xr gedaan en bij haar deed de simkaart het wel ik stopte haar sim in mijn telefoon maar toen bleef hij zeggen geen service en zoeken toen ik daarna de simkaart eruit haalde kwam er niet van geen simkaart het bleef zeggen geen service en zoeken en ik kan ook niet software update uitvoeren hij zegt update kan niet gecontroleerd worden


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 12, 2019

Hoi @Kehlaa88! Dan vermoed ik toch dat het probleem aan het toestel ligt. Ik adviseer ik je om het toestel te laten nakijken. Waar heb je het toestel vandaan?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 13, 2019

van mobiel.nl heb ook geen vervangende toestel


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 14, 2019

Begrijpelijk dat het niet te doen is zonder mobiel. Ik adviseer ik je alsnog om dit door te geven bij mobiel.nl