Beantwoord

Geen service op de nieuwe simkaart

  • 12 June 2023
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement bij Ben aangeschaft. Alles is goed gegaan tot nu toe. Ik heb meerdere malen mijn telefoon opnieuw aan en uit gehad. Ben app geeft aan dat mijn sim actief is en toch hou ik boven in me telefoon geen service staan en kan ik niet bellen of gebruik maken van mij abonnement. Ik zou graag hulp willen bij het probleem.

icon

Beste antwoord door Fatima 12 June 2023, 13:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @noasevanja  Fijn dat jij een topic hierover bent gestart. Om te beginnen van harte welkom bij Ben! 💙 Jouw nieuwe simkaart hoort te werken natuurlijk, zeker wanneer jij van ons een bericht ontvangt dat de simkaart actief is. Mag ik via een privebericht jouw 06-nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum, ICCID nummer en het BOB00XXX nummer dat je vind op het kaartje waar je de simkaart uit hebt gehaald. Bedankt alvast! 

 
 

zal ik doen

 

Reputatie 4
Badge +1

Hartelijk dank voor je gegevens @noasevanja Ik heb alles,  net als mijn collega die jij ook hierover sprak eerder,  gelijk doorgezet naar de juiste afdeling. Ze gaan hard aan de slag voor je, je ontvangt van ons een e-mail zodra we meer weten. Hartelijk dank alvast voor je geduld. 

Reageer