Elke dag moeten we de telefoon, overnieuw opstarten om te weer een netwerk verbinding te krijgen.
mijn dochter heeft ook ben, maar heeft hier geen last van.
graag verneem ik hoe we dit moeten oplossen.
Elke dag moeten we de telefoon, overnieuw opstarten om te weer een netwerk verbinding te krijgen.
mijn dochter heeft ook ben, maar heeft hier geen last van.
graag verneem ik hoe we dit moeten oplossen.
Hi g,zwep! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kun je misschien eens uittesten in een ander toestel of dit ook het geval is (met jouw simkaart)?
Hallo Romy,
We zijn benaderd met CASE:2579980 en CASE:2579967, Heb de APN na gekeken en kruistesten gedaan, maar vandaag helaas weer twee keer geen netwerkverbinding.
De telefoon kan dan niet meer bellen en internetten.
Met opzet hebben we de oude telefoon vervangen, omdat deze traag werd en een enkele keer geen netwerkverbinding. Kan de simkaart niet defect zijn?
Groet,
Gerald
Hi Gerald! Bedankt voor jouw aanvullende informatie. Ik zie het inderdaad terug! Ik zie ook dat er inmiddels een vervangende simkaart is verzonden. Laat me even weten of dit het verschil heeft mogen maken!
Hi Gerald! We hebben nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost, mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.