Skip to main content

Ik wil graag een abonnement afsluiten, krijg ik daar 5G bij? Of kan ik beter voor 4G snel kiezen

Hi @Aileen,

 

Bedankt voor het openen van dit topic! Op het moment bied ik alleen 4g extra snel aan en hier kan je dan absoluut gebruik van maken bij het plaatsen van je bestelling.

Zodra 5g beschikbaar is kun je dit altijd upgraden. 


Hallo ben 

Ik hebt abonnement met 5 g afgesloten met passende telefoon maar er komt 4+g binnen kunnen jullie even na kijken waar het fout gaat 


Hoi @Eddy Hubregtse  Bedankt voor het openen van dit topic. 😊 Jij hebt dus een 5G abonnement én een telefoon die ook geschikt is voor 5G? Wat gek dat jij dan geen 5G ziet op je scherm. Zet je telefoon even uit en weer aan zodat je SIM kaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.  Kijk ook of de instellingen goed staan op jouw telefoon. Controleer daarna of je telefoon is ingesteld voor 5G:

  • iPhone: Instellingen -> Mobiel netwerk
  • Android: Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken

 

Helpt dit niet, dan ontvang ik graag jouw adres, geboortedatum en 06-nummer via een privebericht. Hartelijk dank alvast! 


Reageer