Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Hoi,

Ik kan al sinds twee a drie weken niet gebeld worden. Bellers komen direct in de voicemail. Ook zijn gemiste oproepen niet te zien in de lijst van Recente oproepen. 

Zowel hetzelfde probleem bij mijn Google Pixel 6a als mijn backup iPhone SE2020. Een simkaart van een andere provider doet het wel gewoon. Dus ligt niet aan de toestellen. Ik kan zelf wel bellen. 

Erg lastig daar ik belangrijke belafspraken met anonieme nummers zoals de dokter of UWV nu niet kan voeren.

Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door marin 4 April 2024, 11:06

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi @marin! Bedankt voor het openen van dit topic! Dat lijkt mij niet zo handig natuurlijk! Ik help jou graag verder. Mag ik hiervoor jouw 06-nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer ontvangen via een privebericht ontvangen? Hartelijk dank alvast! 

Ik heb je een PB gestuurd. 

@marin Zou je deze link willen gebruiken? Op die manier kan je sneller geholpen worden als mijn collega's online zijn.

Het lijkt erop dat het inmiddels weer werkt. Bekenden die ik gevraagd om even te bellen komen er door. 👍 Ik weet niet hoe het met anonieme nummers zit maar dat merk ik morgen wel, daar ik een telefonische afspraak heb. (anoniem nummer). 

Als die ook werkt dan meldt ik dat morgen hier. 

Ik kan weer gebeld worden, joepie! 

Bedankt voor de aangeboden hulp! 

 

Dat is ontzettend goed nieuws @martin  Ik ben blij dat jij weer gebeld kan worden. Bedankt dat je dit nog even hebt gemeld! 🌷

Reputatie 4
Badge +1

Dat is ontzettend goed nieuws @martin  Ik ben blij dat jij weer gebeld kan worden. Bedankt dat je dit nog even hebt gemeld! 🌷

Reageer