Beantwoord

Inkomende gesprekken worden weergeven als 'onbekend'

  • 20 February 2023
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb sinds een tijdje al dat iedereen die mij belt, als onbekend weergegeven wordt; nummers die gewoon in mijn contactenlijst staan, van familie en vrienden dus.

 


Ik heb ik een ander topic gelezen dat dit werd verholpen doordat Ben de simkaart had gereset en de gebruiker zijn telefoon uit en aanzetten.

Kunnen jullie dit voor mij regelen, zodat deze functie weer normaal werkt?

 

Groet Joshua

icon

Beste antwoord door Fatima 20 February 2023, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Tourrich   Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik ga snel kijken of ik een reset kan doen op jouw nummerweergave zodat je weer kan zien wie jou belt. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊

Thanks Fatima,

volgens mij heeft je collega van klantenservice dit al opgelost. Had hem aan de lijn in de ochtend en hij vertelde me dat het probleem niet bekend was bij hem. Hij heeft een case aangemaakt en daarover ontving ik een mailtje met de gewenste reset. Dank in ieder geval voor de snelle reactie!

 

fijne middag!

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi  @Tourrich   Dat is fijn om te weten! Nog ontzettend bedankt voor je tijd op onze community en nog een hele mooie dag gewenst! 🌹

Reageer