Skip to main content
Beantwoord

inloggen bij netwerk

  • August 31, 2019
  • 2 reacties
  • 765 keer bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik de melding inloggen bij netwerk bij het aanzetten van mij internet. Ik moet me dan inloggen op de home pagina van Ben.nl. Na dit gedaan te hebben werkt mijn internet nog steeds niet. Ook heb ik een eigen toegangspunt gemaakt zoals vermeld op de site dit werkt nog steeds niet. Graag zie ik dit probleem snel opgelost omdat ik zo buitenshuis niet te bereiken ben.

Met vriendelijke groet.

Beste antwoord door Romy

Hi! we hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 3, 2019
Hoi! Wat vreemd dat je een melding krijgt. Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw te herstarten?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2019
Hi! we hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!