Hoi SanderBinda, wat onhandig dat je je toestel niet kan gebruiken in het buitenland. Ik heb je een mail gestuurd met stappen die je kunt volgen zodat je verbinding kunt maken met het netwerk in het buitenland 🙂
Shanna, de stappen in de mail heb ik al eens doorlopen en het werk nog niet.
Er zijn in Duitsland 3 netwerken beschikbaar en ik kan bij geen van de 3 aanmelden.
In andere telefoon werkt ook niet.
Dat is apart! Zou je de laatste stap willen doen? Dit is het invullen van de dekkingskaart. De technische dienst gaat dan achterhalen wat het probleem is.
De dekkingskaart laat geen postcodes toe uit het buitenland, dekking hier in Venlo is prima, over de grens ligt het probleem.
Je kunt je eigen postcode invullen in de kaart, bij het invullen van je gegevens kun je dan aangeven dat het om problemen in het buitenland gaat.
Ik heb hetzelfde probleem, zie history bij jullie bekend, echter als oplossing geven jullie steeds hetzelfde. (mal met instellingen e.d)
resultaat al een paar jaar zonder internet, voornemen 2019 veranderen van provider.
groeten Roel
Het probleem is bij mij verholpen, technische dienst kon geen abnormaliteiten vinden maar hebben de simkaart alsnog gereset. Dit heeft geholpen.
Ik heb hetzelfde probleem, zie history bij jullie bekend, echter als oplossing geven jullie steeds hetzelfde. (mal met instellingen e.d)
resultaat al een paar jaar zonder internet, voornemen 2019 veranderen van provider.
groeten Roel
Hi Roel. Wat vervelend dat je problemen hebt met jouw internet. Ik zie dat je tweecontact momenten hebt gehad in 2017 met dit probleem. Mijn collega heeft toentertijd aan je gevraagd om het formulier onderaan de e-mail in te vullen mochten de stappen niet werken. Ik zie hier niet terug dat je deze hebt ingevuld, en zonder deze gegevens kunnen we jou ook niet verder helpen. Ik zou het enorm jammer vinden als je hierdoor besluit jouw contract op te zeggen. Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe.