Skip to main content
Beantwoord

Internet werkt niet

  • March 1, 2019
  • 4 reacties
  • 629 keer bekeken

Ik heb een abonnement, maar sinds vanmiddag doet mijn internet het niet meer... wat kan ik doen?

Beste antwoord door Wietske

Wat onhandig dat jouw internet niet meer werkt, Wessel! Ik heb even jouw gegevens nagekeken maar zie geen duidelijke reden dat dit niet zou moeten werken. Heb je op dit moment nog steeds geen internet of ben je inmiddels weer bereikbaar? Mocht dit laatste niet het geval zijn, dan raad ik je aan om jouw telefoon even opnieuw uit- en aan te zetten. Houd je mij op de hoogte? 🙂

4 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • March 4, 2019
Wat onhandig dat jouw internet niet meer werkt, Wessel! Ik heb even jouw gegevens nagekeken maar zie geen duidelijke reden dat dit niet zou moeten werken. Heb je op dit moment nog steeds geen internet of ben je inmiddels weer bereikbaar? Mocht dit laatste niet het geval zijn, dan raad ik je aan om jouw telefoon even opnieuw uit- en aan te zetten. Houd je mij op de hoogte? 🙂

  • Ben nieuwsgierig
  • July 12, 2019
Hey ik heb sinds een paar weken ditzelfde probleem bij mijn Sony Xperia XA1 Ultra, hij was ondertussen weg om gerepareerd te worden omdat jullie medewerkers zeiden dat het aan de telefoon lag. Inmiddels is alles wat beschadigd was gerepareerd en werkt alles, behalve het internet.

  • Ben nieuwsgierig
  • July 12, 2019
correctie: als ik het ben netwerk instel met T-mobile gegevens werkt het wel (APN: smartsites.t-mobile).

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • July 15, 2019
Hoi Roos! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het internet. Ik kan me voorstellen dat dit niet te doen is. Als je wel verbinding kunt maken met de gegevens van T-mobile kun je die gerust gebruiken.