Hoi @bendenhaag88! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk. Wij ontvangen hier meerdere klachten over. Echter hebben wij niet specifiek een instelling die wij kunnen aanpassen voor een bepaald telefoon. Er bestaat dus maar 1 netwerkinstelling. Vanuit mijn technische dienst heb ik begrepen dat het probleem aan de iPhone 11 ligt. Verder geven ze aan dat je de netwerkinstellingen kan resetten via jouw mobiel. Mogelijk zal dit ook helpen.
Hi Merve
Hoe kan ik de netwerkinstellingen resetten? En waarom ondernemen andere providers, zoals KPN en Simyo hier wel actie op door iPhones te repareren en doet Ben dit niet?
Hoi @bendenhaag88 Om de netwerkinstellingen te resetten kan je de volgende stappen volgen. De netwerkinstellingen opnieuw instellen Ga naar 'Instellingen’ > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'
Wat betreft reparatie, dat kan via Ben. Mits het toestel via Ben is aangeschaft en nog binnen de garantievoorwaarden valt.
Hi, ik heb een sim only abonnement. Netwerk instellingen resetten heb ik al meerdere keren geprobeerd, dit helpt niets.
Ik ben met jullie een contract aangegaan om een 4g verbinding te krijgen die ik niet heb. Hoe gaan jullie mij hiervoor compenseren? Ik heb nu een contract waar ik helemaal niets aan heb.
Google eens “iphone 11 4g problemen” - dit zijn problemen met de NL netwerk providers, jullie doen hier te simpel over om er maar vanaf te komen. Simyo en KPN hebben hier hele teams op werken, waarom doet Ben helemaal niets?
Hoi @bendenhaag88 Heb jij hetzelfde probleem met jouw Ben simkaart in een andere toestel? Zoals jij aangaf had jij met jouw iPhone 11 hetzelfde probleem bij je oude provider. Inmiddels weten wij dat het echt aan de iPhone 11 ligt. Mijn adves is om contact op te nemen met de klantenservice van Apple. Sorry voor het ongemak, ik had graag meer voor je willen betekenen hierin!
https://www.ben.nl/toestelhulp/apple-iphone-11/p3_d8694