- De marketeers van BEN en T-Mobile hebben zitten te slapen en wel omdat de hulptelefoonlijn van "G4 voor thuis van T-Mobile" ook eindigd op 1200 en die kan dus niet bereiken omdat iedere 1200 cijfercombo je automatisch verbind met het BEN-helplijn. Aangezien BEN een dochteronderneming is van T-Mobile, is het mij overduidelijk dat een marketeer heeft zitten te slapen, een slimme marketeer zou immers een hulplijn van Vodafone dwarsbomen maar niet van hun moedermaatschappij;
- Als ik 1200 bel met vragen dan heb ik kut-contact. Uw medewerkers kunnen mij dan niet of lastig verstaan. Als ik daarna direct een ander nummer bel, dan kunnen ze me prima verstaan dus de fout lijkt bij jullie te liggen en niet bij mijn toestel Ulefone Armor 5. Dit topic is dus geen toestelvraag, maar een storingsmelding van jullie telefooncentrale. Jullie moeten dat effkes regelen dat jullie ook voor china-phones goed bereikbaar zijn. Oh en ik zit niet te wachten op een antwoord van "u heeft niet uw toestel besteld icm een ben abonnement etcetc". Een helpdesk moet voor iedereen bereikbaar zijn, punt. Indien dit niet kan dan is het misschien verstandiger mijn contract door T-Mobile over te laten nemen, waar ik ook "G4 voor thuis" van heb.
Beste antwoord door Merve
Bekijk origineel