Beantwoord

Issues met jullie 1200 nummer

  • 6 June 2019
  • 3 reacties
  • 260 keer bekeken

  1. De marketeers van BEN en T-Mobile hebben zitten te slapen en wel omdat de hulptelefoonlijn van "G4 voor thuis van T-Mobile" ook eindigd op 1200 en die kan dus niet bereiken omdat iedere 1200 cijfercombo je automatisch verbind met het BEN-helplijn. Aangezien BEN een dochteronderneming is van T-Mobile, is het mij overduidelijk dat een marketeer heeft zitten te slapen, een slimme marketeer zou immers een hulplijn van Vodafone dwarsbomen maar niet van hun moedermaatschappij;
  2. Als ik 1200 bel met vragen dan heb ik kut-contact. Uw medewerkers kunnen mij dan niet of lastig verstaan. Als ik daarna direct een ander nummer bel, dan kunnen ze me prima verstaan dus de fout lijkt bij jullie te liggen en niet bij mijn toestel Ulefone Armor 5. Dit topic is dus geen toestelvraag, maar een storingsmelding van jullie telefooncentrale. Jullie moeten dat effkes regelen dat jullie ook voor china-phones goed bereikbaar zijn. Oh en ik zit niet te wachten op een antwoord van "u heeft niet uw toestel besteld icm een ben abonnement etcetc". Een helpdesk moet voor iedereen bereikbaar zijn, punt. Indien dit niet kan dan is het misschien verstandiger mijn contract door T-Mobile over te laten nemen, waar ik ook "G4 voor thuis" van heb.
icon

Beste antwoord door Merve 6 June 2019, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Govie,

Super onhandig dat je problemen ervaart met onze klantenservice. Ik help je graag verder. Zodra je belt met de Ben simkaart op 1200 kun je alleen de klantenservice van Ben bereiken. Voor de klantenservice van T-mobile thuis zou je een ander nummer moeten hebben. Je kunt namelijk ook met een T-mobile simkaart de klantenservice op 1200 bereiken. Om jou iets makkelijk te maken heb ik het nummer van de klantenservice opgezocht. Je kunt ze bereiken op 0800 0092.

Je geeft aan dat mijn collega's van de klantenservice jou niet goed kunnen verstaan maar anderen kunnen jou wel prima verstaan. Ik kan me voorstellen dat je dan denkt dat het probleem bij ons ligt. Ervaar je dit dan op alle locaties of op meerdere locaties? Verder wil ik je vriendelijk vragen om een kruistest uit te voeren. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Ik hoor dan graag je ervaring met een ander toestel.
Ik hoef geen kruistest te doen, als jullie medewerkers mij vertellen dat ik steeds wegval en als ik 30 seconde later een ander iets opbel is alles prima, iedere keer, Punt. En dan ligt het normaliter niet aan de telefoon.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Govie,

Ik probeer je alleen maar te helpen. Om samen tot een oplossing te kunnen komen heb ik wel een beetje medewerking van jou nodig.

Reageer